هواشناسی

پیش بینی وضع هوا

هواشناسی

پیش بینی وضع هوا

  • ۰
  • ۰

به گفته سازمان هواشناسی امروز (17 آذر) در استان های کرمانشاه، کردستان، گلستان و استان های خراسان شمالی و استان های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان  بارش باران شدید است.

بر اساس تجزیه و تحلیل نقشه های آب و هوایی از هوا امروز (17 آذر) در برخی از مناطق استان های واقع در شمال غربی، غرب، ساحل خزر، شمال شرقی و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز غرب و مرکزی در زنجان، قزوین، البرز، تهران و غرب سمنان بارش باران و وزش باد پیش بینی می شود.

 

امروزه در مناطق کوهستانی و سرد شمال غربی، غربی و بلند مرتفع البرز مرکزی، بارش برف و بارانهای فراوان وجود دارد.

 

فردا (18 آذر)، با تضعیف سیستم بارشی، بارش های رسوب شده در شمال غربی، دریای خزر و شمال شرقی و غربی کشور همچنان ادامه خواهد داشت و بعدا نیز در این مناطق به تدریج کاهش می یابد.

 

سازمان هواشناسی گفت: فردا (19 آذر)، در اکثر مناطق کشور، افت سرعت باد و جوی آرام وجود دارد.

 

امروز (17 آذر) خلیج فارس مواج خواهد شد.

 

سازمان هواشناسی در مورد آب و هوای پایتخت در روزهای آینده گفت: فردا (18 آذر) آسمان تهران ابرهای کمی دارد که باعث وزش باد می شود و گاهی اوقات شدید می شود. حداکثر و حداقل دما برای این روز 14 و 4 درجه سانتیگراد است. همچنین، آسمان پایتخت در روز دوشنبه (19 آذر) صاف، ابری است، گاهی اوقات با باد با حداکثر حداقل 14 و 4 درجه سانتیگراد است.

  • ۹۷/۰۹/۱۷
  • هوا شناسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی