هواشناسی

پیش بینی وضع هوا

هواشناسی

پیش بینی وضع هوا

  • ۰
  • ۰

با خروج سامانه بارشی قبلی از کشور امروز بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی آرام خواهند داشت و شرایط برای انباشت آلاینده ها درشهرهای صنعتی و پرجمعیت فراهم می شود.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی امروز برای شمال غرب به ویژه اردبیل وزش باد به نسبت شدید پیش بینی شده است؛اما فردا سامانه بارشی جدیدی از جنوب و جنوب غرب وارد کشور می شود که برای بخش هایی از غرب، جنوب غرب، شمال غرب ، دامنه های البرز از جمله استان های قزوین، البرز و تهران بارش باران و وزش باد را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بارش در ارتفاعات می تواند به شکل برف باشد گفت: روز دوشنبه هم بارش ها در این مناطق ادامه دارد و شدت آن برای جنوب غرب خواهد بود. همچنین این بارش ها در برخی از نقاط استان هایی مانند کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر با رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: دوشنبه علاوه بر این مناطق دربخش هایی از مرکز ، شرق ، شمال شرق و سواحل دریای خزر بارش های پراکنده خواهیم داشت.


*** وضعیت هوای تهران/ گرمترین و سردترین نقاط کشور 

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: هوای امروز صبح تهران با غبار صبحگاهی همراه بود اما در اواخر وقت افزایش ابر خواهد داشت و فردا نیز بارش باران و وزش باد پیش بینی شده است. کمینه دمای امروز صبح پایتخت منفی 1 بود و بیشینه امروز آن به 12 درجه می رسد.

گودرزی گفت: زرآباد در استان سیستان و بلوچستان 29 درجه سانتی گراد، بندر خمیر 28 درجه و بستان آباد در آذربایجان شرقی 12 درجه زیر صفر و اشنویه در آذربایجان غربی با 11 درجه زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

  • ۹۷/۱۰/۱۵
  • هوا شناسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی