هواشناسی

پیش بینی وضع هوا

هواشناسی

پیش بینی وضع هوا

  • ۰
  • ۰

سازمان هواشناسی، پیش بینی شرایط آب و هوایی روزهای اولیه فصل زمستان را گفت: امروز (1 دی) در برخی مناطق از کشور انتظار باران و بارش برف می رود.


کارشناس سازمان هواشناسی پیش بینی آب و هوای کشور را پیش بینی کرد و گفت: امروز، در 1 دی، در برخی از مناطق مرکز، شرق و شمال شرق کشور و همچنین سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر بارش خواهد بود


کارشناس هواشناسی فردا و فردا (2 و 3 دی) در اکثر نقاط کشور، آب و هوای پایدار خواهد بود. البته در بعدازظهر روز دوشنبه بارندگی های رسوب شده در منطقۀ شمال غربی کشور بسیار دور از انتظار نیست.


سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا (1 و 2 دی)، انتظار می رود که خلیج فارس، به ویژه مناطق مرکزی و شرقی آن و همچنین تنگه هرمز، سیل شود.


امروز دریای خزر امروز ظهر است.


سازمان هواشناسی در شرایط جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: "فردا تهران نیمه ابری است که در آن میانه و در بعد از ظهر با رها شدن ابرها. بالاترین و کمترین دما در تهران فردا (2 دی ) 10 و 4 درجه سانتیگراد است. همچنین فردا (3 دی)، آب و هوای تهران با خشکی موضعی و بعد از ظهر با حداکثر 11 درجه و 4 درجه سانتیگراد در اواسط بعد از ظهر خواهد بود.

  • ۹۷/۱۰/۰۱
  • هوا شناسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی