هواشناسی

پیش بینی وضع هوا

هواشناسی

پیش بینی وضع هوا

  • ۰
  • ۰

بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش بینی آب و هوا، سیستم بارش باران در شرق کشور باعث بارندگی و باد های پراکنده در استان های خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی و برخی از مناطق استان یزد و به تدریج با خروج این سیستم از شرق کشور، در سه روز آینده، مناطقی از کشور پیش بینی شده است.


در سه روز آینده شاهد افزایش نسبی دما در کشور هستیم و امروز و فردا (6 و 7 آذر)، باد های جنوبی در سواحل دریای خزر و اردبیل با 4 تا 8 درجه افزایش می یابد.


مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز، در 6 دسامبر، منطقه خلیج فارس و مرکزی انتظار می رود که زخمی شوند.


فردا و فردا (7 و 8 آذر) انتظار میرود که شهرهای صنعتی از غلظت آلودگیهای جو و افزایش کیفیت هوا جلوگیری کنند.


از اواخر پنج شنبه (8 آذر)، بارندگی های پراکنده در ساحل غربی دریای خزر رخ می دهد و از جمعه (9 دسامبر) با ورود سیستم آب باران در غرب و شمال غربی دریای خزر آغاز می شود.


در انتهای وضعیت جوی تهران در دو روز آینده، او گفت: «فردا (7 آذر)، آسمان تهران با گرد و غبار محلی با بالاترین و کمترین درجه حرارت 14 و 5 درجه سانتیگراد صاف خواهد شد. پنجشنبه  آسمان تهران با گرد و غبار محلی خفه می شود. درجه حرارت در این روز به دمای 15 درجه سانتیگراد در گرم ترین درجه می رسد و در سردترین زمان به 6 درجه می رسد.

  • ۹۷/۰۹/۰۶
  • هوا شناسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی