هواشناسی

پیش بینی وضع هوا

هواشناسی

پیش بینی وضع هوا

  • ۰
  • ۰

به گزارش سازمان هواشناسی امروز افزایش آب رودخانه ها و آبگرفتگی جاده ها و گذرگاه ها در شمال شرق و جنوب شرقی کشور پیش بینی شده است.

امروزه بارندگی ها در خراسان رضوی، خراسان شمالی، کرمان جنوبی، شرق فارس، هرمزگان، هرمزگان و تنگه هرمز بسیار زیاد است و می تواند در برخی مناطق به ویژه در شرق فارس، هرمزگان، جنوب کرمان و جزایر هرمزگان همراه با افزایش آب رودخانه و سیلاب باشد.

امروزه فعالیت سیستم بارش در شمال شرق و شمال کشور به شکل باران و در شرق، جنوب شرق، هرمزگان و شرق فارس در قالب طوفان، رعد و برق و باد دمیدن شدید است.

در برخی از مناطق غرب، شمال غربی، دامنه های البرز و مرکز کشور باران های پراکنده و بارانی صبحگاهی صبحگاهی است که به تدریج میزان ابری شدن این مناطق را کاهش می دهد. این سیستم در روزهای سه شنبه در شمال شرق و شرق کشور قرار دارد و فردا در مرز شرقی کشور قرار دارد.

امروز، بارش باران در ارتفاعات البرز، کرمان و شمال شرقی، به صورت برف است.

در طول بعد از ظهر تا نیمه شب، لار در استان فارس 57 میلی متر بود، حاجی آباد هرمزگان 28، مسجد سلیمان 25، کیش 50، فاسا 20، گچساران 17، خان فارس 47، شهربابک کرمان 12، کرمانشاه 8، تهران 3.4 و شماریانات 5 میلی متر باران. 

دمای دیروز تهران 8 درجه سانتیگراد بود، امروز به 10 میرسد، فردا 11 است و فردا به 12 درجه میرسد؛ حداقل دمای پایتخت امروز صبح 6 درجه است. امروزه برخی از ساعات باران در برخی مناطق تهران رخ می دهد و فردا پدیده ای خاص نخواهد بود.


راسک با 34 درجه، چالدران در آذربایجان غربی و داران در استان اصفهان با منفی 3 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین بخش کشور در 24 ساعت گذشته بود.

  • ۹۷/۰۹/۰۵
  • هوا شناسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی