هواشناسی

پیش بینی وضع هوا

هواشناسی

پیش بینی وضع هوا

  • ۰
  • ۰

سامانه بارشی که در حال حاضر در کشور فعال است امروز نیز در سواحل خزر، دامنه های جنوبی البرز، بخش هایی از مرکز و غرب کشور تداوم دارد و از بعد از ظهر امروز در غرب و شمال غرب از میزان بارش ها و فعالیت آن کاسته می شود.

امروز بعدازظهر فقط برای مناطقی از شمال شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی شده است و از بعد ازظهر فردا سامانه بارشی جدیدی از سمت غرب و جنوب غرب وارد کشور می شود که ابتدا برای مناطق غربی ، جنوب غرب و سپس در دامنه های زاگرس مرکزی و شمالی و از اواخر وقت فردا در دامنه های جنوبی البرز و زاگرس بارش باران انتظار میرود.

با ورود این سامانه در روز چهارشنبه، رگبار و رعد و برق در استان های واقع در غرب، جنوب غرب، جنوب کشور و دامنه های زاگرس خواهیم داشت و بارش در این مناطق شدت می گیرد که می تواند منجر به آبگرفتگی معابر شود.

حداکثر دمای دیروز تهران ۱۲ درجه بود که امروز به ۱۱ ، فردا ۱۰ و پس فردا به ۱۱درجه می رسد، کمترین دمای امروز صبح پایتخت نیز ۹ درجه بود؛ همچنین انتظار می رود هوای پایتخت در سه روز آینده بارانی و سرد باشد.

  • ۹۷/۰۸/۲۲
  • هوا شناسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی